Friday, November 19, 2010

Raja Farah & Megat Bashirun

SeLAmaT PeNG@nTiN bArU .... (*_*)_v




BIARPUN berdepan pelbagai spekulasi dan kontroversi, majlis pernikahan pelakon, Raja Farah Raja Aziz, 22, dengan pasangannya, Megat Bashirun Qhuyum Zakaria, 25, tetap berlangsung dengan jayanya.

Paling mengejutkan, mengenai pengakuan sudah bertunang pada 9 Oktober lalu secara senyap diikuti perancangan pernikahan pada waktu terdekat hingga timbul spekulasi mengenai pernikahan mereka.



Pasangan pengantin yang anggun mengenakan busana berwarna putih tajaan dan rekaan Syahmir Nur Din memilih konsep pernikahan taman air yang direka khas perundingan pengantin, Reka Teemor.

Pihak pengantin lelaki menyerahkan tujuh dulang hantaran berupa mas kahwin (RM888) dan cincin, telefon bimbit iPhone 4, minyak wangi (Gucci) dan barang solekan (Dior), set persalinan kain termasuk telekung, sejadah, pulut kuning, sirih junjung, set lengkap al-Quran, tasbih dan rehal.
Ia dibalas sembilan oleh pihak perempuan - sejadah dan kain pelekat, telefon bimbit iPhone 4, jam tangan (Tissot), Cincin (Habib), kek, dompet dan tali pinggang (Dunhill), minyak wangi (Issey Miyake), sirih junjung, al-Quran dan tasbih.


Saudara-mara dan keluarga terdekat kedua-dua pasangan pengantin hadir pada majlis yang ringkas penuh makna itu. Rakan artis turut hadir antaranya Anita Baharom, Anith Aqilah dan Faezah Elai.




No comments:

Post a Comment