Thursday, February 23, 2012

$ediH (i_i)...v

Assalam semua..
Hajat hati mmg nk update blog ni..
tp ku nk cter sedih sikit huhuhuhu...
(i_i)...v sedih tau...
huahuahuahua benda yg penting selepas Hs
dah hilang... xtau silap letak ke...
dah terbuang ke...
ada org pinjam ke..
aku pun dh lupa..
dh berminggu huhuhuhu...

Nak buh pic baby ni la...
nk cterkan bertapa aku sedih tau...
(pic baby nangis kan comel hehehhee)
Alaaaa cabel USB hs aku hilang..
kat mana letak pun xtau..
Gambar2 craft dh byk dlm Hs..
nk  transfer gena ke laptop..
Nak bukak memory card hs...
malas lak nk bukak...
kang bukak tutup...
bukak tutup hs plak yg ragam..
lg naya...

Beli cabel baru?
huhuhu belum ada dlm perancangan lg nk beli baru
hehhehehe hari ni kan Gaji hehehhe

Buat masa skrg ku nk giatkan
usaha mencari cabel sampai dapat..
kalau dh penat sgt mencari..
kna ada perancangan lain la huhuhu.
Sabar2...
Chaiyok... Chaiyok...


Disebabkan anak kucing ni comel sgt..
ku buh jugak pic ni hehehhee
cute kan...

(*_*)...v
Anak aku kalau tgk org sedih ke
apa ke..
dia akan kata....
"Ciannn dia... Ciannn..."

Tp kalau dia yg sedih @ nangis..
mula la dia nk cover ayu..
tunjuk sana sini..
cter itu ini..
tp dlm nada nangis..
"Ciannnn Nadia..." aku plak mgusik hehehhe

No comments:

Post a Comment