Wednesday, June 22, 2011

Kempen Derma Darah 2011


Kempen Derma Darah 2011 di office aku telah bermula.... Aku pun dengan semangat yg terkobar2 terus mendaftarkan diri. Gambar poster ni sempat gak aku snap dalam lif hahhaha (*_*)....v caya lahhhh... Time daftar pagi tadi, aku adalah orang ke-8 tau.. Kata ada perasmian, itu aku turun awal2.. Tgk2 depa rasmi lambat daaa... so teruskan hajat menderma itu yg penting... Ini kali ke2 aku menderma, dulu2 time study kat politeknik depa ada buat tahun 2006 kot.. lupa plak..




Ni gambar para pederma darah.. semua pakat2 semangat.. Awal2 pg ni yg ramainya urusetia je hehehe.. Dewan ni la dulu aku mula2 interview nk masuk keje.. mmg kenangan tul la.. (Aldlh... dapat gak koje kan ni yer??? (^_*)....v




Gambar ni sempat gak aku snap.. tgk brother dua org tu cm tdo je... hehehehe ke tgh menghayati tusukkan jarum besar yg menyedut darah... tak pun tengok awek misi yg kiut2 tu hehehe...

Tadaaaa..... ni la pack darah aku yg telah didermakan... Alhamdulillah...tercapai gak hajat nk menderma ni.. Untuk tahun depan xtau nk derma lg ke x.. Kot2 terancang nk tambah ahli baru dlm family... hehehe esya-ALLAH jika ada rezeki..




Adoiiii.... tolong2... jangan potong lengan saya....!!!! (^_^)...v time ni dh habis menderma daaa... ni misi tgh bik darah dari tiub utk masukkan dalam tabung darah (alaaa mcm tabung uji, tp ada penutup kedap udara la.. xtau panggil apa)...



Selesai sudah misi aku untuk menderma darah bg tahun ni.. So dapat la sijil penghargaan n goody bag dari penaja.. Haaa pil asid folik pun aku ambil.. Untuk menjana semula kesihatan diri hehehe...

Derma Darah.. Selamatkan Nyawa...
(*_*)....v

2 comments: